Δωμάτια Ξενώνας Καλλιρρόη

Διαμονή

Ο Ξενώνας Καλονέρι διαθέτει σύγχρονα και ευρύχωρα δωμάτια τεσσάρων κλειδιών επιπλωμένα με γούστο. Τα δωμάτια προσφέρουν εξαιρετικές
ανέσεις για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών μας και άπλετη θέα στο πλούσιο φυσικό περιβάλλον των γύρω βουνών.

 

Υπηρεσίες

Υπέρδιπλο κρεβάτι με πουπουλένιο πάπλωμα, αγνά καλλυντικά μπάνιου"Ελαία", σεσουάρ, παντόφλες μπάνιου,κλιματισμός, τηλέφωνο, τηλεόραση, mini ηχοσύστημα, ψυγείο, σίδερο, χρηματοκιβώτιο, internet, fax, μαγνητικές κλειδαριές, καφετιέρα και βραστήρα ανά δωμάτιο, πριβέ 24ωρο πάρκινγκ, άπλετη θέα, barbeque.

Τα δωμάτια είναι διακοσμημένα με την λιτή πολυτέλεια της οικολογικής αισθητικής, με παλ και γαιώδη χρώματα που προσδίδουν μια ατμόσφαιρα χαλάρωσης και ηρεμίας.

Το πρωϊνό (american breakfast) σερβίρεται στην αίθουσα πρωϊνού ή στο δωμάτια των πελατών μας την ώρα που επιθυμούν (με επιπλέον χρέωση 20 ευρώ).

 

Πολιτική κρατήσεων

Η χρέωση των δωματίων αφορά τη φιλοξενία 2 ατόμων. Για την προσθήκη επιπλέον ατόμου πέραν των 2, γίνεται 10% προσαύξηση στην τιμή του δωματίου αν είναι ενήλικας και 5% αν είναι παιδί κάτω των 12 ετών.

Οι κρατήσεις εξασφαλίζονται με την πληρωμή προκαταβολής ύψους μέχρι 25% της συνολικής αξίας διαμονής, η οποία δεν μπορεί να είναι κατώτερη από το μίσθωμα μιας ημέρας. Σε περίπτωση που η προκαταβολή δεν καταβληθεί μέσα στο χρονικό διάστημα που έχει συμφωνηθεί η κράτηση θεωρείται άκυρη και οι χώροι διαθέσιμοι προς ενοικίαση.
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να κάνετε την κράτησή σας ηλεκτρονικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά και να οριστικοποιήσετε την κράτησή σας με την κατάθεση προκαταβολής στον Τραπεζικό Λογαριασμό της εταιρείας.

Σε περίπτωση που έχετε εξασφαλίσει την κράτησή σας μέσω καταβολής της σχετικής προκαταβολής, η εξόφληση του υπόλοιπου ποσού της αξίας διαμονής γίνεται κατά το τέλος της διαμονής σας. Αν το διάστημα παραμονής είναι μεγαλύτερο της εβδομάδας, ο ξενώνας διατηρεί το δικαίωμα, στο τέλος της εβδομάδας, να ζητήσει την πληρωμή της εβδομαδιαίας αξίας διαμονής.


 

 

 


Αν ακυρώσετε την κράτησή σας μέχρι και 21 μέρες πριν από την ημερομηνία άφιξης δικαιούστε την επιστροφή ολόκληρου του ποσού που έχετε καταβάλλει.
Αν η ακύρωση γίνει μέσα σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών πριν από την ημερομηνία άφιξης, χρεώνεστε με αποζημίωση η οποία ισούται με το 50% της ημερήσιας τιμής δωματίου που συμφωνήθηκε για τον αριθμό των διανυκτερεύσεων που ακυρώνονται (αφαιρουμένης της προκαταβολής που έχετε καταβάλει).

Κατά την άφιξή σας, επιβεβαιώνουμε την ημερομηνία αναχώρησης που έχει συμφωνηθεί. Οι τιμές που έχουν τεθεί, εξαρτώνται από την ημερομηνία της κράτησής σας και τη διάρκεια της παραμονής. Σε περίπτωση που αποφασίσετε να αναχωρήσετε νωρίτερα από το διάστημα που έχει συμφωνηθεί η τιμή υπόκειται σε αλλαγές εκτός αν ορίζεται διαφορετικά. Επιπλέον, χρεώνεστε με αποζημίωση λόγω πρώιμης αναχώρησης η οποία ισούται με το 50% της ημερήσιας τιμής δωματίου που είχε συμφωνηθεί για τον αριθμό των διανυκτερεύσεων που ακυρώνονται.

Για περιπτώσεις μη εμφάνισης και όταν η κράτηση έχει εξασφαλιστεί μέσω προκαταβολής, το δωμάτιο παραμένει στη διάθεση σας μέχρι την επόμενη μέρα της προγραμματισμένης άφιξης και μέχρι την ώρα αναχώρησης που ισχύει από τον ξενώνα. Σε περίπτωση μη εμφάνισης, υποχρεούστε σε αποζημίωση που ισούται με το μισό του μισθώματος όλων των υπολοίπων ημερών (αφαιρουμένης της προκαταβολής που έχετε καταβάλει). Εξαίρεση στα παραπάνω αποτελούν περιπτώσεις ανωτέρας βίας, που πρέπει να αποδεικνύονται με αδιάσειστα γεγονότα ή αποδεικτικά στοιχεία.

Η ώρα της εισαγωγής στους χώρους ξεκινά στις 14:00.
H ημέρα της άφιξης υπολογίζεται ολόκληρη ως προς το ενοίκιο, ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης.

Η αναχώρηση από τους χώρους πρέπει να έχει γίνει μέχρι τις 12:00.
Μέχρι τις 12:00 δεν απαιτείται οποιαδήποτε καταβολή ενοικίου.
Σε περίπτωση παραμονής πέρα από την ώρα αυτή και μέχρι την 18η ώρα θα χρειαστεί να καταβάλλετε το 50% του ενοικίου της ημέρας, ενώ για παραμονή πέρα από την 18η ώρα, θα χρειαστεί να καταβάλετε ολόκληρο το ενοίκιο της ημέρα αυτής.

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής ή ακύρωσης κρατήσεων, σε περιπτώσεις στις οποίες είναι εμφανές ότι περιέχουν ή προέκυψαν από λάθος, καθώς και όταν ο πελάτης προέβη σε ακατάλληλες ή παράνομες ενέργειες.

Για κάθε βλάβη ή ζημιά που έγινε στον ξενώνα και οφείλεται στους επισκέπτες, στο υπηρετικό προσωπικό τους, στους επισκέπτες τους, ή σε κάθε άλλο πρόσωπο για το οποίο ευθύνονται, είναι υπεύθυνοι οι επισκέπτες του ξενώνα (θραύση γυαλικών, πιατικών, νιπτήρων, βλάβες επίπλων, ταπήτων, ρουχισμού κλπ).

Ο ξενώνας απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη σε περιπτώσεις ζημιάς ή απώλειας αντικειμένων που φέρνουν οι επισκέπτες, τα πρόσωπα που τους συνοδεύουν, τους επισκέπτονται ή βρίσκονται στην υπηρεσία τους, καθώς και σε περιπτώσεις που η βλάβη, η καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανώτερη βία (σεισμός, πυρκαϊά κλπ) ή σε ιδιάζουσες συνθήκες.

Στην περίπτωση που ο ξενώνας αδυνατεί να διαθέσει τα δωμάτια στις ημερομηνίες που έχουν συμφωνηθεί λόγω μηχανικού, ηλεκτρονικού ή ανθρώπινου λάθους ή σε περιπτώσεις απρόβλεπτων συνθηκών, θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παρέχει στους επισκέπτες διαμονή σε αντίστοιχο ξενώνα της περιοχής για τις εν λόγω διανυκτερεύσεις και θα επωμιστεί το κόστος της διαφοράς της τιμής (αν υπάρχει) και της μεταφοράς των επισκεπτών στο ξενοδοχείο αυτό.
Εάν τα παραπάνω δεν είναι δυνατόν να εξασφαλιστούν, ο ξενώνας καταβάλλει στον πελάτη την αξία της διαμονής όπως έχει συμφωνηθεί.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των ταξιδιωτών στην Ελλάδα, θα μπορούσατε να απευθυνθείτε στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.gnto.gr.